Afibrocat
Search for:

Ponència a càrrec de la Dra. Mayte Serrat, compartint una mirada actualitzada sobre la fibromiàlgia.

Ahir dijous 28 de maig, al Centre Cívic Matas i Ramis, vam tenir l’oportunitat de presenciar una magistral ponència -una més- de la Dra. Mayte Serrat, sobre aquestes malalties cròniques i complexes de desregulació multisistèmica.

A la Dra. Serrat l’hem de donar les gràcies per la seva tenacitat per fer-les més visibles a tots els espais i llocs on va. Per a nosaltres és molt important i li volem desitjar  molta força per continuar així.

També volem donar les gràcies a tots els que vau poder assistir. Vam ser més de vuitanta persones entre sòcies, socis i acompanyants. Vosaltres sou el fonament per donar-nos MÉS VISIBILITAT.

Així mateix, agraïm a l’equip de treball de xerrades i ponències d’Afibrocat, el fet de coordinar i fer possibles aquests espais tan importants per saber-ne més sobre tot allò que envolta les nostres malalties.

PLEGATS PER FER-LES MÉS VISIBLES!

Xerrada: Fibromiàlgia, una malaltia crònica i complexa  de desregulació multisistèmica

El proper dijous 28 de maig de 2026, a les 18:30 hores, la doctora Mayte Serrat ens parlarà sobre la desregulació multisistèmica de l’organisme en la fibromiàlgia, ja que afecta, alhora, a molts sistemes del nostre organisme (nerviós, immunitari, endocrí, cardiovascular, etc.)

És una activitat gratuïta i oberta a tothom, organitzada per Afibrocat i que tindrà lloc al Centre Cívic Matas i Ramis (carrer de Feliu i Codina, 20 Barcelona).

Us hi esperem!

Commemoració del Dia Mundial de la Fibromiàlgia i Fatiga Crònica 2026

Dissabte 16 de maig vam commemorar a la nostra Associació el Dia Mundial de la Fibromiàlgia i Síndrome de Fatiga Crònica. Com ja sabeu, és el 12 de maig, però nosaltres ho traslladem al primer cap de setmana següent.

Un any més, i amb aquest són 22, hem comptat amb la companyia de familiars, amics, veïns i tots les persones que han volgut ser al nostre costat. Hem pogut compartir nou de les onze activitats d’aquest curs, i això ha estat possible pel vostre esforç constant.

Units, junts, compromesos com cada dia. I aquest any amb la veu més clara i potent FER-LES MÉS VISIBLES.

Volem donar les gràcies a tots els nostres associats, per ser-hi, i especialment als nostres voluntaris, terapeutes i professors, perquè sou aquesta joia de persones tan necessàries per a nosaltres: Montse, Santi, Julián, Teresa, Loli, Gemma, Maribel, Juanma, Alicia, Alberto, Mariela, Igor, Priscila, Florence, Mercè i Laura, per dedicar una part del vostre temps, de la vostra vida, de forma altruista i amb una professionalitat com la que ens doneu. És un privilegi.

Així mateix, agraïm a totes i tots els que vau venir a muntar o a estar a la parada i a participar a les activitats, sense oblidar al nostre fotògraf Andrés, que va fer unes fotos precioses.

Van comptar també amb l’actuació musical de la cantautora Laura Lázaro.

Seguim i seguirem caminant junts, la vostra resiliència és la nostra fortalesa!

Gràcies!

AFIBROCAT en el Dia Mundial de la Fibromiàlgia i Síndrome de Fatiga Crònica

Durant el matí del dissabte dia 16 de maig i amb motiu del Dia mundial de la Fibromiàlgia i SFC, Afibrocat tornarà a ser amb la seva parada a la plaça d’Eivissa de Barcelona, per donar a conèixer qui som i informar què fem com a associació.

A més a més de l’exposició de les manualitats artesanals que han fet les nostres sòcies, hi haurà demostració d’algunes de les teràpies que es fan a l’Associació (reiki, defensa suau, chikung, zumba, aquagym, mindfulness, biodansa) i actuacions musicals.

Us hi esperem!